Головна » 2013 » Вересень » 11 » Неприємні сигнали
16:38
Неприємні сигнали



Всім відома ситуація в нашому місті зі збором та вивозом сміття. Проблема №1, яку частково вдалося врегулювати. Після загальних зборів жителів міста з цього питання йде вже четвертий місяць. Що зроблено, а що ні, коротенько подаємо Вам для аналізу  сухі факти.
Міською радою з бюджету розвитку виділено 100 тисяч гривень для закупівлі сміттєвих баків, для цього проведено вивчення цінових пропозицій, знайдено реалізатора, укладено відповідну угоду та виставлено для проплати відповідні платіжні документи, але вже третій місяць казначейство не пропускає (не дає дозволу) проплати наших же коштів. Область з екологічного фонду виділила по 80 тисяч гривень нам та м.Мостиська також для закупівлі сміттєбаків, "давали – давали", тиждень тому зняли з проплати, тобто в черговий раз обдурили. Самі сміттєбаки не є панацеєю, їх потрібно обслуговувати, а за 4 гривні ніхто робити цього не буде, там ціни стартують від семи гривень. Але...
Не маючи змоги облаштувати на території міста власного сміттєзвалища, щоб суттєво знизити витрати, нам допомогли вирішити проблему розміщення ТПВ на сміттєзвалищі в м.Мостиська.
Було укладено відповідну угоду, узгоджено ціну складування відходів. Для транспортування ми придбали автотранспорт, відремонтували його, змушені також були підняти ціну з 3 до 4 гривень, бо появилися нові вагомі затрати. З горем –пополам якось давали собі раду, хоча грошей катастрофічно не хватає, самі розумієте, що 4 гривні з особи не вирішує якості надання послуг. До прикладу м.Мостиська беруть вже давно з особи по 5,25 гривень і сміттєзвалище під носом, також думають про підняття ціни, а що нам говорити.
Але крім цього, 29.08.2013 року від КП "Житловик" м.Мостиська надійшов лист, що вони угоду на складування відходів з нами розривають, оскільки не мають змоги розгортати сміття на полігоні ТПВ.
Я вияснював цю ситуацію. Є пропозиція від них, щоб ми спільно взяли на себе витрати по утриманню транспортної одиниці для роботи на цьому полігоні, а це додатково ще 12-15 тисяч гривень затрат, щонайменше. З цього треба робити висновки, шукати вихід і то дуже швидко…

Переглядів: 378 | Додав: Administrator | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]